Wij streven er naar de dienstverlening aan alle patiënten zo goed en professioneel mogelijk te laten verlopen. Het kan echter altijd gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent, wij willen dat graag van u horen. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening aan u en aan andere patiënten verbeteren.
Wij stellen het op prijs wanneer u, indien u ontevreden bent over ons, dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit voor u op te lossen. Via onderstaand formulier kunt u uw onvrede aan ons doorgeven.
Hieronder kunt u uw klacht invullen en verzenden.
Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229100. Meer informatie vindt u in de folder te verkrijgen bij de assistente en op www.skge.nl.